luni, 1 octombrie 2007

Unul dintre cele mai frumoase momente, a fost banchetul de sfârşit de clasa a VIII-a. Au fost toţi colegii mei prezenţi ( cum să lipsim la un asemenea eveniment) împreună cu alte două clase. Toţi ne-am distrat de minune, făcut poze, am dansat( fiecare cu stilul lui). Păcat că s-a terminat repede. Diriginta noastră ne-a chemat la toţi câteva taxi-uri si ne-a trimis acasă. Celelalte clase au mai rămas, după care s-au dus la un club din apropiere. Totuşi, banchetul rămâne unul dintre cele mai frumoase amintiri de până acum. ( îl aştept pe cel din clasa a XII-a)

3 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

Până atunci o să fie Balul Bobocilor : )

Coca-Basher spunea...

Referitor la blog, e marfa aspectul, dar ai cateva erori in design. Cum ar fi bara de widgeturi din stanga: linkurile nu se vad complet.


In rest...si eu tot la zimbru am facut banchetul :) A iesit bine, dar, ca si la tine, putea sa dureze mai mult. Cum a zis si primul care a comentat, o sa vina balul bobocilor :D

Adolescent_Club spunea...

Vrei să ştii cum este blogul tău?
GGGOOOOOOOOLLL!!!!!!